Regulamin platformy MPP Trade

Przedmiotem niniejszego regulaminu jest regulacja warunków korzystania oraz funkcjonowania Sklepu internetowego pod nazwą MPPTRADE.PL znajdującego się pod adresem internetowym www.mpptrade.pl Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów Sklepu nazywanych dalej Dealerami, a także prawa, obowiązki i zakres odpowiedzialności Administratora jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.

§1. Postanowienia ogólne

1. Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem http://www.mpptrade.pl jest MPP TRADE Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Grębocin, przy ul. Spółdzielcza 8, NIP 8792684419

2. Wszystkie podane ceny wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki. Ostateczny koszt przesyłki widnieje na dokumencie zakupu/sprzedaży.

3. Ostateczną i wiążącą ceną produktu jest ta, podana podczas składania zamówienia przez Dealera.

4. Sklep internetowy mpptrade.pl zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów dostępnych w ofercie.

§2. Rejestracja i logowanie

1. W celu dokonania rejestracji należy na stronie sklepu wybrać zakładkę "Nie masz konta? Załóż je tutaj" a następnie wypełnić formularz rejestracyjny podając następujące dane: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, hasło oraz numer telefonu. Podanie adresu jest konieczne dla realizacji zamówienia.

2. Warunkiem rejestracji jest akceptacja ogólnych warunków użytkowania i polityki prywatności Sklepu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez Sklep Internetowy mpptrade.pl w celu realizacji zamówienia.

3. Po dokonaniu rejestracji, konto Dealera będzie poddane weryfikacji przez administratora, po uzyskaniu pozytywnej weryfikacji Dealer otrzyma informacje o przyznaniu dostępu do platformy MPP Trade.

4. Po dokonaniu rejestracji oraz przyznaniu uprawnień, Dealer może zalogować się do Sklepu Internetowego przy pomocy adresu email oraz hasła podanego podczas rejestracji.

§3. Składanie zamówień

1. Dealer może składać zamówienia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, za pośrednictwem strony internetowej http://www.mpptrade.pl . Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta realizowane są w najbliższy dzień roboczy.

2. Dealer składa zamówienie poprzez dodanie danego produktu do koszyka. Następnie w koszyku wskazuje sposób odbioru, sposób płatności oraz adres do wysyłki.

3. Koszt wysyłki wskazywany podczas składania zamówienia jest kosztem orientacyjnym, który może ulec zmianie z zastrzeżeniem §4. punkt 5. Ostateczny koszt wysyłki wskazany będzie na dokumencie sprzedaży/zakupu.  

4. Po złożeniu zamówienia, Dealer otrzymuje na podany adres mailowy, list potwierdzający zakup towaru, wybrany sposób płatności oraz adres do wysyłki.

5. Składając zamówienie, Dealer zawiera umowę kupna-sprzedaży zamawianych towarów ze sklepem internetowym.

6. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku, gdy dane Dealera wzbudzają wątpliwości co do ich wiarogodności. W przypadku, gdy brakuje danych potrzebnych do realizacji zamówienia, wysyłana jest prośba o wypełnienie brakujących informacji.

§4. Formy płatności i dostawa

1. Dostępnymi formami płatności są:

- przedpłata na konto MPP TRADE Sp. z.o.o

- szybki przelew internetowy (za pośrednictwem przelewy24)

- płatność przy odbiorze (za pobraniem do 10 tys. W przypadku wysyłki za pobraniem zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 100 zł brutto.)

2. Zamówione towary dostarczane są do Dealera za pośrednictwem firmy kurierskiej. 

- Pekaes / DB Schenker - DEALER - w przypadku wysyłki pojazdu do Dealera
- Pekaes / DB Schenker - DEALER + Pal i Jedź w przypadku wysyłki złożonego pojazdu do Dealera

3. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

4. Przy zamówieniu z opcją szybkiego przelewu internetowego lub tradycyjnego przelewu, towar wysyłany jest dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie MPP TRADE Sp. z.o.o.

5. Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski zgodny z cennikiem dostępnym w zakładce cenniki.

6. Czas dostawy towaru w dni robocze, od momentu nadania przesyłki:

 - Przesyłka Kurierska: do 48h

§5. Realizacja zamówienia

1. Przyjęcie do realizacji zamówienia, rozpoczyna się:

 - w przypadku zamówień z opcją płatności przelewem: w chwili zaksięgowania wpłaty na konto.

2. Od chwili złożenia zamówienia, Dealer ma prawo do anulowania zamówienia lub zmiany danych zamówienia, do momentu wysłania zapłaty za towar. Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z zamówienia lub zmiany w adresie do wysyłki.

3. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot należności nastąpi w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania rezygnacji od Dealera.

4. Od chwili wysłania towaru, Dealer nie może anulować ani zmienić zamówienia.

§6. Reklamacje i zwroty

1. Kupujący może zwrócić towar bez podawania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od daty odebrania towaru, składając pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy na bok@mpptrade.pl oraz zwracając towar wraz z dowodem zakupu na adres Sklepu (MPPTRADE.PL, ul. Spółdzielcza 8, 87-162 Grębocin).

        wzór oświadczenia: Protokół Reklamacji

2. Dealer ma obowiązek zwrócić towar wraz z oświadczeniem, nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

3. Zwrot lub wymiana będą dokonane tylko za okazaniem oryginalnego paragonu fiskalnego lub oryginału Faktury VAT.

4. Dealer zobowiązuje się do pokrycia kosztów przesyłki w obie strony w przypadku nieodebrania towaru - dotyczy opcji płatności za pobraniem. MPPTRADE Sp. z.o.o. wystawi fakturę obciążającą dealera za koszty transportu. 

5. W przypadku ewentualnej wymiany produktu (np. na inny rozmiar, model) koszt dostawy pokrywa kupujący.

6. Towar powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu.

7. Dealer ma prawo do złożenia reklamacji.

8. Reklamacja produktu może nastąpić z powodu: wady fabrycznej, wady powstałej w wyniku dostawy lub dostarczone zamówienie nie było kompletne.

9. Reklamowany towar należy odesłać na adres (MPPTRADE.PL, ul. Spółdzielcza 8, 87-162 Grębocin).

10. Sprzedający na rozpatrzenie reklamacji ma 14 dni kalendarzowych. Po tym czasie Dealer zostanie poinformowany o statusie reklamacji.

§7. Usługa dropshipping

1. Wysyłka za pośrednictwem usługi dropshipping dostępna jest dla wybranej grupy pojazdów oraz dla wybranej grupy dealerów. Decyzje o dostępności usługi dropshipping dla wybranych grup pojazdów oraz dealerów podejmuje zarząd MPP TRADE Sp. z.o.o. W przypadku usługi dropshipping sprzedającym jest MPP TRADE Sp. z.o.o. Dealer jest pośrednikiem sprzedaży, za którą otrzymuje prowizję. 


2. Usługa dropshipping dostępna jest na określonych zasadach opisanych poniżej.

 a) rodzaj płatności

- przedpłata na konto MPP TRADE Sp. z.o.o (proforma z danymi do wpłaty wysyłana do Dealera).

- płatność przy odbiorze (za pobraniem do 10 tys. W przypadku wysyłki za pobraniem zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 100 zł brutto).

 b) cennik wysyłek

- zgodnie z §4 punkt 5 regulaminu platformy MPP Trade dla usługi dropshipping.

 c) zamówienia dokonuje dealer posiadający dostęp do usługi dropshipping za pośrednictwem platformy MPP Trade.

 d) dealer dokonując zamówienia wskazuje za pośrednictwem sposobu dostawy:

- Pekaes / DB Schenker - Dropshipping - w przypadku wysyłki pojazdu do Klienta
- Pekaes / DB Schenker - Dropshipping + Pal i Jedź w przypadku wysyłki złożonego pojazdu do Klienta

* koszt wysyłki widoczny przy zamówieniu jest wartością orientacyjną. Cena ostateczna zgodnie z §4 punkt 5 regulaminu platformy MPP Trade dla usługi dropshipping.

oraz w uwagach do zamówienia adres dostawy na który towar ma być wysłany. Imię i Nazwisko, ulica, miejscowość, kod pocztowy, telefon kontaktowy, adres email do zamawiającego. W przypadku niekompletnych danych dealer zobowiązany jest do niezwłocznego uzupełnienia brakujących danych za pośrednictwem bok@mpptrade.pl. W przypadku braku uzupełnienia danych do 48h zamówienie będzie anulowane. 

 e) dealer zobowiązuje się do pokrycia kosztów przesyłki w obie strony w przypadku nieodebrania towaru przez Klienta - dotyczy opcji płatności za pobraniem. MPPTRADE Sp. z.o.o. wystawi fakturę obciążającą dealera za koszty transportu.  

 f) prowizja dla dealera zostanie wypłacona na podstawie faktury prowizyjnej wystawionej MPP TRADE Sp. z.o.o. przez dealera . Kwota prowizji za sprzedaż w usłudze dropshipping dostępna w zakładce cenniki.

 g) prowizja zostanie wypłacona w terminie 7 dni od momentu upływu ustawowych 14 dni kalendarzowych na zwrot towaru, oraz pozytywnej weryfikacji transakcji. 

§8. Usługa Pal i Jedź

1. Usługa Pal i Jedź dostępna jest dla wszystkich pojazdów dostępnych za pośrednictwem platformy platformy MPP Trade, oraz wszystkich Dealerów posiadających aktywny dostęp do platformy MPP Trade. 

2. Pojazdy w usłudze Pal i Jedź przygotowywane są przez MPP TRADE Sp. z o.o.

3. Pojazdy przygotowane w usłudze Pal i Jedź w momencie odbioru pojazdu są gotowe do jazdy. W pełni złożone, po przeglądzie do 1 mth, wykonanym zgodnie z kartą gwarancyjną pojazdu. 

4. Pojazdy w usłudze Pal i Jedź wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej. Cennik zgodnie z §4. punkt 5 regulaminu platformy MPP Trade.

5. Pojazd zostanie przekazany do wysyłki w przeciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Czas dostawy pojazdu od dnia przekazania do wysyłki zgodnie z §4punkt 6 platformy MPP Trade.

§9. Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieujętych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego znajdujące się w Kodeksie Cywilnym oraz w Ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

2. Wszelkie podane dane osobowe w formularzu rejestracyjnym są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.

3. Dealer w każdej chwili ma dostęp do swoich danych i może je dowolnie zmieniać.

4. Wszelkie zmiany w Regulaminie będą publikowane na stronie głównej i każdy Dealer będzie o tym powiadamiany.

Użytkownik zakładając konto na sklepie internetowym b2b.mpptrade.pl wyraża zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną na zasadach zamieszczonych poniżej:

Zasady przyjmowania faktur w formie elektronicznej

Niniejsze zasady zostały przygotowane w celu ujednolicenia przyjmowania faktur w formie elektronicznej.